Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Yaşım 18 çılgınlığın başlangıcı
Alemin hastasıyım sol elimde tesbih sağ elimde bi çift cigara
Ağzımda anlamlı bir kelime

Gözlerinde manalı bir bakış
Benim hayatım lan yazık
Zulamda  esrarım
Cebimde mermiler sana değil be
Aklıma gelirsin bir gün
Alem bu ya bende alem hastası

Yaşım 14 tü elimde tesbih
O zaman halimi kimse bilmezdi
Sayfalar yetmedi yetmeyecekte
Çektiğim dertleri anlatamam ki

Ne olur affet beni sevgili
Elvedaya gerek yok sevdim ben seni
Bırakıp gitme kalbimin sahibi
Geçmişini sil haydi gözlerime bak bi

O eski günler ne güzeldi aşkım
Ben seni öpmeye bak kıyamazdım
Ellerin kucağında nasılsın hayatım
SEnin yokluğuna nasıl dayanırım

Ellerin oldun ben sensizim
Gittin benden deli divaneyim
Allah'ım yardım etsene sen bana
O güzel gözler ona bakıyor ya

Öldüm bittim sevdim gittin
Ahhhh sevgilim hiç mi sevmedin
Hiç mi aşık olmadın sen bana
Gittiğin kapıda mutluda olma

Her gece yandım umudum sendin
Her günümde sen lan hep acı verdin
Ben seni sevdim kalbimi verdim
Kalbim küstü lan acılarımı çizdim

Acılarıma kimseler engel olamaz
Yürek paramparça toparlanamaz
Gelme  lan sende sende git bırak
Ömer isyanda kimse susturamaz

SEvmez beni kimseler bu böyle
Yazdığım satırlar isyan niye ?
Kan dolu gözlerim kaldı öylece
Küçüktüm alıştım duman çekmeye

Çekilir mi söyle hayat dumanla
Yaş 18 baba her an isyanda
Gülüp geçenler görüyom hayatta
Kan dolu gözlerim bak başka

Yokki lan biri tövbeliyim aşka
İsyanım yarı yolda bırakana
Aşka değer veren yokki usta
Yokki bi gardaşım yokki yanımda

Bana gülen o yüzleri unuttum ben
Gerçekleri göremedin severken
Bırakıp giden sen deli gibi seven
Herşey yalan lan yalancısın sen

Hani bana senden ayrılamam yok senden vazgeçemem diyordun ya
Ne oldu hayırdır sevgilim kimin altında unuttun ettiğin yeminleri

Bıraktın beni yarı yolda
Sebepsiz gidişin bir başkasına
Tükendi şimdi saf duygularım
Neden terk ettin beni       x2

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top