Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Unutmadan sormak istedim ben kalbim oyuncaktı belki sana göre
Yeni sildim herşeyi yine benim ol yarınları  gömdüm ben  maziye

Pas tutmuş kirden ellerim kalbim körelmiş madde gerek
Ver nikotini damarıma bastın sen vur kalbimi yerlerden yere
Beni kurtar çıkar bataklıktan yokki bi yardım eli uzatan
Gördüm gerçekleri ayıktım artık etrafım yalan dolan

Umrumda bile olmaz gidişler takvimden gün çalar utanmadan
Lan sana diyorum duy sesimi feryadım yine bu dilde isyan
Artık ne fayda gizli saklı hoş sana göreydi boş yarınlar
Anlamsız kalır bendeki her satır yalan suratlar

Yabancı bir pembede şimdi mutsuz yarınlar
Unutma zaman geçer bir gün düşerim aklına
Anladım zaman kaybıymış geçen o yıllarım
İnfaz ettiler bu kalbi damarda kan nasıl aksın

Durdu sanki zaman evet sol yanımda sancılar
Bastırır zulüm bugün baba yerin en alt katındayım
Dokunma uzak dur bırak kalbim yanlız sızlasın
Menfaat ve çıkarlarım akıl karı değil belki yaptığım hatalarım
DAyanamıyorum artık hayat gözlerimi kapadım

Ayrılıklar şehrinden selam olsun herkese
Bütün sevdiklerim neden dert ekledi derdime
Damar şarkılar ve yeşil tütün eşlik etti derdime
Kurduğumuz onca düş acılardan kaldı hamile

Mutluluk benim için ibaret eşit çiçeklerden
Kaç damla yaş aktıki trip dolu gözlerimden
Mutluluğa elveda acılarıma açtım yelken
Hıçkırıpta ağlamıştım ben gidişini izlerken

Her gülen yüzü sen sanma sakın bahtiyar
Her kahkamın ardında binlerce gözyaşı var

Bende mutluydum bir zamanlar geldi ve şimdi geçti
Kalp değildi yeni nesilin göbek altıydı seçimleri
Tanıyamıyorum insanları öldürün beni gömün
5 parmağa bağlandım gelde kurtar gülüm

Sağımdaki solumdaki melekler ağlarken halime
Mutluluk istedim olmadı bütün acılarımız hamile
Kurduğumuz düşler mi onlarda değil bakire
Kader tarafından sikildim işte vurdular yerden yere

Düşlediğim mutluluğu toprak altına gömdüm
Bu hayatın binbir türlü pisliğinide gördüm
Aynalarda gördüğüme bile artık düşkünüm
BEn eski ben değilim artık üzgünüm !

Düşlediğim mutluluklar kaldı enkaz altında
Bütün insanlar darbe vurdu acılar sırtımda
isyan bitmeyecek HayalCash Efkar susmadıkça
Biz susuyoruz etraf konuşsun kalın sağlıcakla

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top