Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>hayalcash şarkı sözleri

Lanet olsun yine aklım başımdan uçup gitti
Seni görünce bi anda ben yeter bi sus dedim
Kararsız düşLerim ve kağıt kalem savaş verdim
Dayanamadı bu ellerim yazmak istedim

Rahatsız ettim kusura bakma özür dilerim !
Sen bilir misinki yarim ben şuan ne haldeyim
Karaladığım bu her satırda gün geçtikçe delirdim
İçimde fırtınalar koparken sen nerdesin

Yalanlarına inandım ben masumdu bu sevgim
SEnle geçen güzel günler unutulur mu sevdiğim
Hatırlarsın belki sende yalancı gülüşlerin
Tek çizikle sildin attın hiç düşünmedin bizi

İnanki senden sonra kimseleri sevmedim
İtiraf et haydi sende yalan mı bu sözlerim
Çıkarcı doldu her taraf hep tetikteyim
Dost diye birşey kalmadı bende buna eminim

Kaçıncı gün bugün be nur yüzüne hasretim
Hasretim oldun bu kalpte bende senin eserin
TElaşlı gözlerim bayadır böyleyim
İçimde kuşku var korku nedir bilmedim

İlgi görmedi bu kalbim sol yanımda sancı var
Seversin sende bir gün gün gelir canın yanar
Her nedense senden sonra düşman oldu satırlar
Dost bildiğim bir çok insan ne kadar yalancılar

SEvgimin bu son deminde kalbimse son ritimde
Kavrulurken hayatla ben düştüm bir an yerlere
Boşuna bunca çabalarım ve boşuna bunca söz işte
Sabır ya Rab yardım et dayanamıyorum ben anne

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top