Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Yetim bıraktın bu kalbi bile bile
Suçum günahım neydi lan söyle ?
Yalancısın inanamam ki sözüne
Sende herkes gibi durma git be

Bırak beni sende git haydi
Birini bulursun unutursun beni
Bu canıma kurban ederdim de seni
Bilmezsin o devirde geçti

EVet yanıldım sana inandım
Herkes gibi sende yalan çıktın
Uçup gitti kayboldu yıllarım
Koskoca bi ömrü sana harcamışım

Şimdi yaşanmamış sayalım herşeyi
Dönersen bir gün bulamazsın beni
Eski Ömer'den eser yok şimdi
SErserin kızım çok değişti

Kapında sabahlar uykuya daldım
Gözümü bi açtım hayata takıldım
Bir sigara sar hadi umutlara bakalım
Düştün ya dillere adın batsın

SEnde yalansın anladım artık
Nasıl bir rüya bu neye takıldım
Yarınlarım benim hep bataklık
Elveda aşklara kalbi kapattım

Yanlız kaldı duygularım vardı kardeş umutlarım
Zor günümde bırakmıştı yine beni dostlarım
Çaresizim kimsesizim yinede ben sensizim
Ona buna görede tabi bende dertsizim

Uçurumun kenarında Hayal Cash tuttu elimi
Ağlasanda sızlasamda kimse bilmez derdimi
Kaybettim ben sokaklarda hayata dair sevgimi
Yazdığım bu sözlerimle ben hayatın eseri

Hayal değil bak kardeşim isyan dolu sözlerim
Yalan dolan yok bizde gerçekleri söylerim
Kova başında geçti zaman zaman günlerim
Kan kusar bu yüreğim isyan eder sözlerim

Mutluluğu sorma gardaş onu bende beklerim
Mutluluk vardı hani onu bende özledim
Gittide gelmez oldu gelmez oldu bir daha
Son ümitle bekledim bugün belki son defa

SAyfalarca yazı yazdım belki oldu bin defa
Gelmeyecek biliyorum dönmeyecek bir daha
Gelsin artık lan yeter bu dert ölmekten beter
Kardeşim sen üzülme ne yapalım be kader

Sana yazılmış sözleri dinlesene be sevgilim
Son bir ümit istemiştim oysa sen hiç sevmedin
Ümitle sevgilim ben gelmeni bekledim
Gelmeyeceksin biliyorum sana bunu diyorum

Gözlerinle hayata bağlamıştın sen beni
SEnin yüzünden ulan kaybettim ben kendimi
Şimdi kova başında dönüp duran serseri
Bakma senin eserin oldum işte sevgili

Ortalarda çaresizim bugün yine sensizim
Dostlarımla gülüyorum sanıyorlar dertsizim
Kara sevda benimki kimse bilmez derdimi
Söylesene güzelim söylesene sevdin mi ?

Senle geçen günlerim yine geldi aklıma
Düşünüyorum seni nerdesin çık karşıma
Bir melek gibiydin sen birden çıktın karşıma
Birden bire gönül verip kalbimi verdim sana

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top