Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
- İyi DinLe ..!!
Sen BiLirmisin ki Nedir Lan Ağlamak
AyrıLığın sonrasında göz yaşınla boğuşmak
TanıŞmak hayatLa.. GeLene gidene Alışmak
İnan zor değil kızım dinle ne boşkoy kapat

Beni Benden alıp giden o gözlerin vardıya söyle şimdi hani nerde
Sen Bugun GüLebilirsin Bi başkasının yanında ve ben aynı yerde
BekLemekten hiç usanmadım amma, çıldırmak üzre aklım bu gece
SarıLdım hayallerime bi sokakta, kafam boş sana yazıyorum dinle

Eski benden ve beni sana düşman eden herkesten nefret ediyorum
miLLetin kovaLadığı mutluluğu, sol yanımda ben Sana SakLıyordum
Surat şekLimin tek nedeni hayat, Kaç yıl oldu Lan Sen Yoksun
kaLbimin en derininde bir yerde, hıçkırıkları içimde tutuyorum

Geriye kaLan bütün anıLarı boşver.. Düşünme gitsin kibrit tutuşun
Senin MesKenin benim canımdı, Şimdi hangi kollarda geziyosun
Her güne ayrı bir rol yazmış hayat, oynuyosun diye utanmıyomusun
Ben bile usandım artık Lan ,Can dediklerime Sırt dönemiyorum

Üst üste hatalar yapsamda ben aynı şeyler işte gelip geçiyor
KaLdırımın başına çöktüm öyle, artık bu dizlerim dayanmıyor
YıkıLan hayaLLere eL uzatanım yokk.. ! Zaten hiç kimseLeri istemiyom
Beni kendime bırakın uzakLaşın.. Artık Çok geç Bende Gidiyorum

'boşLuklar içinde Bomboş HayaT.. '' NeLer neleri bu gözLerim Görüyor
Yaşantım her başı boş bir gencim '' SokakLarın Köşelerinde Geziyom
Anlatamıyorum galiba derdimi '' Yada KimseLer AnLamak istemıyor
Bana artık herşey farklı geliyor.. '' Karışma GerçekLerimLe yaşıyom

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top