Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Yeahh yeahhh Kalp doktoru damara devam baba
Çekkk

Her bi satır parça parça dinleyince sende anla
Beni böyle bırakıpta gittin sende şimdi var ya
Triplerle yaşayamam hadi gel sık kafama
Öldür bu bedeni. Sıktırtma kafana

Bak bu adam travmalar geçiriyor hayatta
Elime kalemi aldığımda yaşatırım sokaklarda
Çektim bi fırt daha içime doğmayan sabahta jileti bastım kollarıma
SEvda gemim son fora yanıyorum her satırda karanlığın ortasında

Anlımın yönetmeni siktirtme beynini
Bugün böyle güzelim sana derler bak bu zilli
Kimselerin değilde benim bu zoruma gider
Sarıldığım her dumanda tripler beni siker

Kelime dilime dolanır oldu belki bir gün yanacağım
Böyle olsun istemezdim kader söyle yavaşlasın
Ben bir gönül şairi bırak yaram hep kanasın
Bitiyor biramın daha yenisine hazır mısın ?
Söyle Allah'ın cezası kaçıncı kapaktasın

Adın bende saklı kalsın bırak yaram hep kanasın
Hayalini hayal ettim durup şimdi yarı yoldayım
Hayatın nasıl kadın benden başka kime sardın 
Rab yukarda duysun beni tez zamanda canımı alsın

Unuttun mu Ali'yi yaşadığın sevgiyi
Ne söylesem fayda etmez benim acım sen kaderdi
Yaşadığım çirkinliği anlatsam yüzün güler mi ?
Yoksa bir hayale dalıp yine beni bitirir mi ?
Acıları bana versen mutluluğun diner mi ?

Bundan birkaç yıl önce umutlara yelkendim
Şimdi ise geçmişteki duraklara resimsin
Hayatım senle değişti gitme  dur yerinde  dedim
SEn beni dinlemedin ki mazi oldu yarinim

Bu memleket hep bana zindan olur bilemezsin
Aynı şehirde kalsak bile bilemezsin içimdeki kasvetim sensin
Söylemeye dilim varmaz bu adamı hep ezerdin
Söyle kadın söyle şimdi Ali öldü kasvetim
Söyle kadın söyle şimdi Ali öldü nerdesin

Benim gönlüme acı düşüren
Umutları eğen yıllardansın
Hasretin acı verdi yar bu kalbime
Umudumu yitirdim sevda yolunda

Beni siktir et  düşünme boşver unut gitsin
Bi sokak köşesinde paket olmuş herşeyim
Sakin olmam için gerekli damarlarıma nikotin
Söylesene lan Allah'sız beni hiç mi sevmedin

Yeter artık bende bunaldım be annecim
Yıllardır gözümde yaş hep birini bekledim
SEvdiğim bi kadın vardı içine düşmüş alemin
Çok sevdim harbiden yıllar öncesindeyim
O masum gözbebeklerinde kaybolur giderdim

Şimdi dinleyin beni susun biraz ses kesin
Hayatımda hiç bi gün bi günyüzü görmedim
Rahat bırakın beni lan üstüme gelmeyin
Darmadağın duygularım kör kütük bi haldeyim
Kahpelikler göz önünde bu kaçıncı yanlışın

Paramparça bu kalbimi bırakın lan sızlasın
Yalan dolan hayatta yaradana sığındım
Bir yardım eli uzatan yok mu mürekkebim sırdaşım
Yazdığım her satırımda nefret oldu duygularım

Benim gönlüme acı düşüren
Umutları eğen yıllardansın
Hasretin acı verdi yar bu kalbime
Umudumu yitirdim sevda yolunda
Sevda yolunda !

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top