Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Küçük bir çocuktum kapandı gözlerim
Şimdi 19 yaşında bıraktığın serseri
Hayal meyal hatırladım seninle maziyi
Biten bir aşkın arkasından ağladım salak gibi

Yıkıldı benliğim kırıktı bu kalbim
Kırık bi kalple sence nereye kadar giderdim
Takıldı düştü bir kez yıkıldı gençliğim
Elimde kaldı lan kırdığım bu düşlerim

Sanki kalmışım bi boşluğun içinde sel sefil
Dünde kalmış izlerin bu aşka yok kefil
Sen vururdun her seferde suçlu ben miyim
HEsap döner bir gün lan belki gün gelir

Anlatırdım anlamassın anladım ki sen yalansın
Bırakta son günümde son sözümle yankılansın
Müptezel bi şairin dudaklarında hafıtatsın
Sen düşünce dillere kalp seninle parçalandı

Sevgili adınlerim dudaklarımdadır tenin
SAçmaladım galiba evet susun bi dinleyin
Küçüklüğümü iyi bilirim daha ufacık bir bebektim
Yalın ayak sokaklarda çırılçıplak gezerdim

5 yaşında bi enkaza taşındı umutlar
Hafiften esen bir rüzgar kalbim gümgüm atar
Ana baba ideal ve sıkıydı durumlar
Mutluluğa şitve vardı yok ortaya koydular

Savaştık hep hayatta yılmadan yenilmeden
2 kardeştik henüz fidan gibi yeşeren
Nedense bi fırtına koptu gitti yerinden
Anam babam o gün bir olup peşimden koştular

Ben hayata seyirci hayat sanki film gibi
Köşede kalan duygularla yazarım bu nameyi
Yüreğime bi kurşun çarptı parçaladı beynimi
Bu satırlar Hayal Cashın hayat hikayesi

Sen gidince işte ben  çek bi nefes ver duman
Sokaklarda hayatım ve İstanbul Bozuk yaman..//
Çıldırırken kahkahalar bende hep çatık kaşlı
Kaç kelam yeterli olur sence bu satırlara

Tarifi imksansız sualler kafamda düşünce
Şeytan kula tarif eder yanlışı her seferde
Çivisi çıkmış hayatın nasıl bir düzen bu böyle
Alemin tadı tuzu yok kimin keyfi kime

TUzaklarla kurulmuş bir hayatın içindeyim
Hayat mı lan bu söyle şimdi nerdesin
Ölümü bekleyen bi gencin satırlarda nefreti
Bir çok kez ağladım kim bilir bu halimi

Uzaklarda bekledim gelir dedimde gelmedi
Senden ayrı geçen günlerin yok telafisi
Bugün benim doğum günüm yanımda olmalıydın
Fakat şimdi başka kolda onun yanındasın

Defalarca nefret ettim küfür ettim anılara
Duymadınki her nedense isyanım var aşkına
Yalancısın yalanlarınla kaldım ortada
Düşlerim seninle zalim atıldı boşluğa

Küçük bir çocuktum kapandı gözlerim
Şimdi 18 yaşında bıraktığın serseri
Hayal meyal hatırladım seninle maziyi
Biten bu aşkın arkasından ağladım salak gibi

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top