Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Ver Narkozu ustaaaaaaa
Hayal Cashhhhhhhhhhhh
         *****2012*****
Soluk soluğa kesilir şimdi nefes
Sokak hayatı lan yaşantılar cash
Kahpenin birini sarmak mı gerek
Bir tebessüm yeterdi be kardeş

Ana baba ilgisiz aşka karşı tek
Bilendi bu beden ölümlere karşı
Gitmek kolaydı beni terk etmek
Aşkı yosun tutmuş bak Hayal Cash

Dışlandık hep geriye itildik
Kahpe bu hayatta bi gün gülemedik
Köşe başlarında hayatı sevdik
Sevdik ulan bigün ilgi görmedik

Gerekenden fazla değeri verdik
SEvmek sevilmek hak değil mi bize
Ters düşüyoruz ulan yine kaderle
Kafa kafaya geldik azraille

Ahhhhhhhhh yine çöktü acılar
Hüzünlü bi günde gözlerim dolar
Çare bulamadım yalancı aşklara
Aşk acısı bu yürekte hep sızlar

Sevmiştim lan Allah'ına kadar
Bıraktı gitti neylerim dostlar
Nefret bürüdü gözlerimi ahhh
Hayat harbi boş anlamı yok lan

Hop kes sesini lan konuşma
Hayata isyan ses ver durma
Alemine gider kralına posta
Kafam dumanlı geri bas yanaşma

Marijuana çek hadi yapıştır usta
Her gün kafa kıyak sokaklarda
Gardaşım bi ses ver hadi susma
Mutluluk bizde sade dumanla

Allah'ın yok mu lan senin
Vicdansız sevgilimmmmmmm
Merhametin kalmamış ki
Neyine güvenirrrrrrrrr

Tek suçum aşık olmaktı
Günah mı söyleyin ?
Al senin olsun herşeyim
Mutluluk dilerim.

Kahpelik gördüm hep ardından
Dostlarımla yaşardım sokakta
Benim mutlu günüm olmadı usta
Şerefsizlere bu kaçıncı posta

Kaldırmadı ağır geldi sevdam
Anamın hatrı var bu sol yanımda
Yanındaki zübbeye benzemem ben
Gezdiremem seni hoş bi mekanda

Yalvardım ayaklarına kapandım
Gitme dur dedim sense takmadın
Kendi kafana göre hep davrandın
Bir gün olsun halimi bile sormadın

Şimdi mi bir başkasıylasın
Gülüp eğlenir kahkaha basarsın
Bense ıssız sokak köşelerinde
Cigaramı ateşler kafamı yaşarım

İSyan yine her bi satırda
Neşteri dayadım bugün gırtlağa
Bize kapkara lan bu kahpe dünya
Toz pembe gelir bir başkasına

Soranlar oluyor derdimi arada
Babacan nedir bu hal kendini topla
Anlatılmaz yaşanırmış usta
Yaşadıklarımız harbiden başka

Şimdi nefretim kin kusuyom lan
Kalmadı bende tek bi hatıra
Göz kapaklarıma hapsettim seni
Yüreğimin feryadını susturamam

Kaderim der es geçerim ben yine
Yakamı bırakmaz dertler derya
Varoş bu gencin dizlerinde yok
Yok ulan kalmadı derman

Allah'ın yok mu lan senin
Vicdansız sevgilimmmmmmm
Merhametin kalmamış ki
Neyine güvenirrrrrrrrr

Tek suçum aşık olmaktı
Günah mı söyleyin ?
Al senin olsun herşeyim
Mutluluk dilerim.

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top