Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Gözlerimde yine yaşlar var
İçim yanar ahhh nerdesin yar

Dur şimdi dur dünya
ACımadınki hayatı bana bi defa
Avuçlarımı açtım yine Allah'a
Duam yoktur bedduam kuluna

Dur şimdi dur dünya
Kafamda sorular anlamsızca
Anlamı yok bana hayatın artık
Bitsin bü rüya sona yaklaştık

İnkar etmeyiz bizdik her gün
Vazgeçme sakın sen yine gül
Dün ve bugünden yarına kalan şey
Umudum olmadı lanet kadere

Doğmamıştı güneş bu günümde
Yaşadığım  o yanlız şehirde
Yanlız karanlıklarla sardı
Tüm hayallerim seninle battı

Ayrıldık vede bittimi sevgi
Yeter ulan bak bu beden bitti
Gülüşün bana hayatı zehir etti
Bitti bu kalbim aşka yenildi

Dur bekle son bi sözüm var
Çok sevdim seni bunu bil yar
Gidişin harbi bu bedeni yıktı
DEfol git şimdi kalbim yaralı

Hayat tek bir kelime üzerine
Kurulu dünyam sanki tersine
Alamadık zevkini doyamadık yinede
Sen sür sefanı eceli bekleme

Duy sesimi hadi kulak ver aşka
Lanetli bi duyguymuş oysa
Oysa mutluluktu düşen hakkıma
Haksızlıkla dünya bi duysa

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Aşk mı dedi biri o yalan usta
Güvenmeyin sakın bir başkasına
Ben çok yaşadım yoruldum anla
Keyif vermiyor hiç bişey bana

İsyanım var yaşadığım hayata
Gözlerimde hep yaş var be baba
Yaşıyacan mı diye sordular mı bana ?
Ben yaşamak istemedim bu hayatta

Neden kahpe hayat neden söyle ?
Bu zalim hayat niye bize böyle
Anlamsız vede yok yere işte
Yarınlarım meçhul boşver be

Sus, sus sus bi dinle
Yaşadığım bu hayat kimin elinde
İstemedim ben bu hayatı böyle
Nefes almak bana evet işkence

Kalbimi kalbine emanet ettim
Alın yazım dedim seni sevdim
Oysaki sen hep dalganı geçtin
Yolun açık olsun artık bittin

Hayallerimin içinde sen vardın
Battım en dibe karaya çıkamadım
Bu kalbime ulan sahip olamadım
Duygularımı ben hep boşa harcadım

Kahpe hayat mı yada sen mi söyle ?
Boşyere yormuşum kalbimi senle
Duygularım evet artık harabe
Yarın bu kalbim kimin elinde

Kimse seviyorum demesin lan bana
İnanmıyorum artık boş laflara
O eskidendi lan unut hatırlama
Ömer şimdi bak tek tabanca

Bugün bugün seni özlediğimi fark ettim
Bir gülüşünle herşeyi unuttuğumu
Sesini her duyduğumda yaşadığım huzuru
Uzağımda olduğunu
Yaşanan kötü günlere rağmen
Yaşanılanların hepsinin güzel olduğunu
Ve en önemlisi;
Aşkı sadece ama sadece sende yaşadığımı Fark Ettim. ! 

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top