Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

hayalcash efecan aşk madde para dostluk şarkı sözleri

Bak güzelim düştüm ne hale
Günler aylarıma dolaştı
Parayla saadet olmaz dediler
Aşkı öldürdüm dostlarımı dinle

Bu hayat benim lan bana karışma tek tabanca artık bu hayatta
Çile dert sefalet her bi yanımda bıraktın gittin hadi sana elveda
İsteseydin lan canımı verirdim benim tek isteğim sadece sendin
Mutlu ol şimdi hadi eyvallah Rabbim bir gün hesabını soracak

Neler neler gördük bu hayatta bak bu deli kalbim yine isyanda
Serseri kaldı ecelle başbaşa beni mahvettin o son satırla
Bu deli serseri her satırımda her anımda lan bi çift cigara
Vurdum yine lan bugünde dumana damara enjekte gözler ayarında

Sokaklar harabe elimde tesbih yürüdüğümüz o yol hatırlatır seni
Kafam kıyak bugün çek çek çek hadi sen bitirdin lan bu büyük sevgiyi
Nefret ediyorum kendimden lan ciğerime çektim her gece duman
Seninle yok oldu hayalim inan sEnin yalan aşkına bir daha kanmam

Ne olur sevgili bir kere dinle sen hayallercan vardım dön gel diye
Ayrılık zordur ben bunu bilirim ayrılığı çizdim bende bittim
BEni yaşamaktan sen bezdirdin sEn değil ulan sevende bendim
Senin gözünde yüksekte geziyo para pul deme lan sevgi yetmiyo

SEninde kalbin kıymeti bilecek gün geçtikçe beni özleyecek
Herşey para pul değil be canım zamanla gözlerin bunu görecek
Bendeki yerin bir farklıydı kalbime işleyen kara sevdaydı
Bak güzelim bu ayrılığın şarkısı dinle ulan be aşk isyanı

Git şimdi git ona sarıl kollarına ayrıldık ya müjdeyi ver ona
Cebimde 2 yüzük benim ve senin parmağa takmadan ayrılık dedin
Sana bu yakıştı tebrik ederim sEni sevdiğim için özür dilerim
Allah'ım biliyo ve görüyo gülüm sen şimdi dön cehennemi düşün

İsyan dolu bak bu gençler
Kışınmazı zevk ve dertler
Bu say bitmez dertler
Sen gibi seviyo zalimler

Beklediğim o yolda bekletildim itildim vede ben geriye çekildim
Etkilendim bunu iyi biliyorum ah yazık oldu yine seni seviyorum
Bi ara bana diyodunki kullanma hadi yine o lafları kullansana
Çektiğim dumana benziyorsun sen bedenime girince azıtıyorsun sen

Siz cafelerde nargile keyfine biz sokaklarda cigara zevkine
Erişiyoruz kimse engel olamaz yaşamak lazım lan anlatılmaz
Ben yaşadıklarımı anlatırsam aklın tavana vurur lan ahmak
Ha bide yaşadığımı sana yaşatırsam üzüntüden gözaltların patlar

BEni sana soranları bilmem ama sEni bana soranlara diyorum o
Bi geçmişimiz var onu kirletmem ben senin yanındakine benzemem
Ben mi yoksa senmi o yanlış vEyahut onu geç kim yanlız
Kim isyan ediyor hayata lan boşver be kızım hadi sen bi yaylan

İSyan mı istedin al sana isyan boşuna demiyorlar Rap İn The isyan
Var mı lan buna itirazı olan ha dur kızım bi dakika anlatacam
Yaklaşık bundan 2 sene önce düşünürsen emin ol bilirsin
ARa verdim demi maddelere ama sen o zaman sevdiğimdin

FAkat şimdi yoksun herşey güzel kafamı sorma o daha bi güzel
Zamanında yanyanaydı sen ben ama şimdi yokki o 2 seven
Durmadan her bi güne lanet ettim  suçumda belliydi seni sevdim
Nankörsün kızım sen es geçtin ben mi yoksa senmi la vazgeçtin

Şimdi maddeye düşen bu gence ben sen düşürdün duy kaltak !
Biliyon mu belini efendi eder üstüne giydiğin o temiz elbiseler
Ben  24 saatimi bi dakkada bitiren insanlardanım bil
Benim yaşadığımı yaşatmam asla şimdi defol ve kal sokakta sefil !

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top