Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Asi Styla - Bu Aşk 9 Canlı

Asi Styla - Bu Aşk 9 Canlı

yüreğim karanlıklarda yok olup gidiyor
sevmişim ben birini gönül ferman dinlemiyor
değişti dünyam sanki aşkım sensiz olmuyor
bu tanerin kalbi bak senin için atıyor

yüreğim karanlıklarda yok olup gidiyor
sevmişim ben birini gönül ferman dinlemiyor
değişti dünyam sanki aşkım sensiz olmuyor
bu tanerin kalbi bak senin için atıyor

hasretinde kaç pranga eskidi lan görmedin
kaybederdim kendimi seni görünce sevgilim
sokaklarım huzurluydu sen gelince antebe
dostlarımda sevinçliydi ben gülünce seslice
severdimde harbiden gizli gizli izledim
sevmiştim karşılıksız dört sene ben bekledim
kollarımda her bi zilet manasıydı sevgimin
görmedin ki sevgilim dumanlıydı gözlerim
dans ederdi saçlarınya pencerenden bakınca
ben bakınca açardın yar bu kalbimde bin parça
dişlerimi sıkardım yar saçlarımı yolardım
yan gözle bakan canların canlarına kıyardım
mutluydum ben eskiden ne aşk vardı ne sevda
benim kalbim çocuktu açtın büyük bir yara
kör olsaydı gözlerim görmeseydi yar seni
bu aşk dokuz canlıymış ölmüyormuş be emmi
toz pembe bir hayatmış sendeki yar anladım
yar aşkıyla bugünde yandı yürek dayandım
tek bedduam sana sende sevip yanarsın
taner doğan isimli denci bir gün ararsın

bak güzelim sana gerçeklerden
hatta en gerçeklerden söz edecem
ben senin sevdiğin züppeler gibi
baba parasıyla şerefe kazanmadım
şerefimle para kazandım
işte orda ben yanıldım
yalan bakan gözlerine aldanmışım
lanet olsun bana her gecenin sabahında
lanet okuyorum kendime
seni sevdiğim için nefret ediyorum kendimden
NEFREEEEEeeeEEET...!!!!

yüreğim karanlıklarda yok olup gidiyor
sevmişim ben birini gönül ferman dinlemiyor
değişti dünyam sanki aşkım sensiz olmuyor
bu tanerin kalbi bak senin için atıyor

yüreğim karanlıklarda yok olup gidiyor
sevmişim ben birini gönül ferman dinlemiyor
değişti dünyam sanki aşkım sensiz olmuyor
bu tanerin kalbi bak senin için atıyor




Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top