Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Asi Styla - Bumudur Benim Hakkim




Asi Styla - Bumudur Benim Hakkim

Kanım döküldü yine
Sarı Siyah Güllere,
Kara Kışlardan kaçtım
Savruldum Ey Dünlere

Bumudur Benim Hakkım ( Sana Taptım ),
Bumudur Benim Payım ( aşkın İçin )
Yine Kavgalardayım Yine Tek Başımayım

Hadi Çek Baba !!!!

Kahrından Dertlere Düşen Bir Genç
Felek Sende Acıma Haydi Vurda Geç
Eski Gibi Yaz Diyenler Oluyor
Ben Yazıyorum AMa Kimse Bilmiyor

Kalemim İzin Vermez Ben yazayım
yazınca mahkemede yargılandım
suskunlugunu boz diyenler var
Al bi parça sizin olsun canlar

kan kalmadı damarda morfil var
hergece uykumu bölüyor rüyalar
bigünde sensiz uyansam ah yar
rabbim büyüksün orda canımı al

eskiye dönmemi istediniz siz
duman neden şey belkide bir iz
aşkımdan bana kalan tek bişey
kaç faça ve kovamdaki su pis

yarını boşver bugünüm kalsın
sevdiğim gelip mezarıma baksın
gelsin ayak ucumda biraz dursun
bir melek misali mezarıma dolsun

öyle böyle sevdimki yazamıyor
elim titriyor kalem tutamıyor
salla gitsin artık ben bittim
Duman denen illetise seçtim

   [ Şiir ]
Kanım döküldü yine
Sarı Siyah Güllere,
Kara Kışlardan kaçtım
Savruldum Ey Dünlere
Savruldum Ey Dünlere

Bumudur Benim Hakkım ( Sana Taptım ),
Bumudur Benim Payım ( aşkın İçin )
Yine Kavgalardayım Yine Tek Başımayım

       [ Nakarat ]

Bumudur Benim Hakkım ( Sana Taptım ),
Bumudur Benim Payım ( aşkın İçin )
Yine Kavgalardayım Yine Tek Başımayım




Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top