Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Asi Styla - Ağladım Anne

Asi Styla - Ağladım Anne


Bu gece unutmak istedim Anne
Üzgünüm Anne ayık kafayla gelmek isterdim ama olmadı be Anne
Bugün düştüm tutamadım sözümü o yari unutmak istedim olmadı Anne
İki kurşun ayırdım biri ona biri bana Erkekler ağlamaz derlerdi ama..
Dayanamadım,Dayanamadım

Ağladım Anne, Ağladım Anne, yüzümü çevirdim Ağladım Anne

Tek bir resmin belkide sol yanımda tek kalan
Boş bir penceriydi belkide seni bana anlatan
Bazende bir yağmurdun vücudumu ıslatan
Dostum oldu dumanlar unuttum zaman zaman

Bir rüyaydı geçti gitti güzelim yıllarım
Azmı çektim ben gönülden ben güneşten doymadım 
Her doğan günde nefretim arttı arttı yazmadım
Kahretsin olmadı Esmerime doymadım

Bugün benim ruhum belki semaya yükselir 
20 yıllık hayatım gözümden geçer gelir
Ölüm bunun anlamı maleseftir Azrail
Hazırmısın bahara ben mezarda yaz gelir 

Bir sevdaydı zamansız uzaktaydın sen gülüm
Tek bir çarem sendin belki çaresizdir dertlerim
Mezar taşımda yazsın Hoş geldin Sevgilim
Geldiğinde okursun Hoş bulduk de Sevgilim...

Karanlıktan korkar oldu bedenim gözlerindeki aydınlıktı tek dileğim
Böyle olsun istemezdim Benim Esmer Meleğim o mutlu günlere nasıl döneyim
Parçalanmış bir kalp var şuan ellerimde o yalan günlere nasıl döneyim
Söyle ulan çekinme seni bir daha, seni bir daha nasıl seveyim..



View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top