Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Asi Styla- Dünya Ahiret Bacımsın

Asi Styla- Dünya Ahiret Bacımsın
Her ne kadar ünümü kesmeye çalışsalarda 
Her ne kadar sana yaptığım parçaları 
Senin dinlemene engel olsalarda 
Bu kalpte sen olduğun sürece 
Bu dilde ne isyan biter ne feryat 
Hadi çek babaa 

Al canım senin olsa burda 
Yak beni yak kül olam burda 
Vur beni vur beni hiç acıma 
Senin olsun bu sevda 

Yine deli oldum yine isyan var 
Esti deli gönül bu canda sen var 
Yürekte bi sızı içinde sancılar 
Ben sana doyamadım bilekte kan var 
Boş boş bakıyor bana insanlar 
Hem deli değilim yar hasretim var 
Vur vur bu gecede aksın kanlar 
Emdiğim sütü haram etti yalanlar 
Bir koğuş düşün bende bi mahkum
Kolda kelepçe ben sana sustum 
Bilemez kimse sende duruldum 
Şimdi konuşuyorum herkes sussun 
İşte uyandım yan antep yan 
Unutmuş beni can dediğim can 
Her bir cümlem sana hasret yar 
Dünya ahiret bacımsın ulan 

Olmayacak bir duamıydı sevdamız 
Yalan bakan gözlerine aldanmışım 
Yazıklar olsun bana 
Senin için vazgeçtiğim ailemin 
Seni kurban ederim tırnağına 
Ulan sen kimsin be kimsin 
Azıcık seviyorum dedim g+tün mü kalktı 
Sen varya kendini özel sanan zavallı şımarıksın 

Al canım senin olsa burda 
Yak beni yak kül olam burda 
Vur beni vur beni hiç acıma 
Senin olsun bu sevda




View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top