Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>hayalcash şarkı sözleri

İnanmam artık tövbe aşklara
Yalan dolan lan herşey ortada
Gözyaşımı silen olmasın usta
Uzak dur benden yanıma yanaşma

Giden gitti hani boşver salla
Çekerim dumanımı bakmam ardına
Yaşadım hayatı ben sokaklarda
Kahpelik olmuş şimdi son moda

Yalan mı lan şimdi söyleyin bana
Kimleri adam ettik bu hayatta
Değer verdik hep nerde sorsana
Hepsi aynı lan kelime yapma

Hatırlatma lan bana o maziyi
Sevdim bende kahpenin birini
Yüreğim yanıyor gel gör şimdi
Hayal Cash oldum ayyaş serseri

Duy beni aşkısı seni çok özledim
Sana diyemem artık sen benimsin
Unuttum artık bunu bilmelisin
Sevsen yeniden ben sever miyim ?

Elimi tut yine gözlerimde kal
Bataklıktayım beni kurtar
Bana yolumu göster sonra git lan
Basit mi bu kadar çekipte kaçman

Anlam veremiyorum senin adına
Bende kalsın o eski hatıra
Sokaklardayım ben bir başıma
Olamadın ki bir gün bile yanımda

Şimdi çek git hadi unut hatırlama
Ben kimim ki lan senin yanında
Değersiz biri önemsiz usta
Aklıma takılıyor öyle bir arada

Kafamı karıştırıyo yalan gülüşü
Gözyaşlarımda yokki tebessüm
Ezilen kalbim oldu ben sustum
Kim ne derse desin kanmıyorum

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top