Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Bende özledim lakin özlem ise bu kalpte
Gönül hırsızı olan o kalbin söyle şimdi kimde
Madde şuan bedende döndükçe kafa kıyak
Kalbine harman bu gönlüm düşürdüğün hale bak
Senin korkak yüreğine atmak ister bir tokat

Sende aşk palavra gözlerinse artık çok basit
Dostuma her gittiğinde uzak durdum izledim
Gözlerimi aynalarda kapattım ve gizledim
Soruyorum be kendime aynadaki ben miyim ?
Yıkıldım bittim evet ellerinde tükendim

Hayallerde düşlemiştim hayatımın anlamı
Gözlerimde hep berbattı sense dostuma kaçtın
Oysa yarınlar benim ve şuan maddeye kaldım
Soranlar oluyor bana neden bitti gardaşım
Dost ortamından çıkan bir arkadaş vurdu sırttan

Hoy hoy lımın lımın
Gerip lımın lımın
Bekeso lımın lımın
Bekeso haydi haydi  x2    

Tanımaz oldum ben kendimi bu dört duvar içinde
Esiriydim gözlerinin kıyamazdım o gözlere
Herşeye razı geldim be sevdim seni sadece
Çıkarsız sevmiştim seni bırakıp gittin ellere
Şimdi nefret eder oldum sana dair herşeye

Hatıralar anılar canlanır be gözümde
Sana ağır geldi  sevdam kaldıramadın değil mi
Yarınlarımı sakladım ben karanlıklar içine
Geçmişe dönük hiçbir şey kalmamış ellerimde
Her satırım bir isyan yine kalem elimde

Çok küçükken korkardım hep aşk denilen masaldan
Çünkü masallar yalanmış uzak durdum ben aşktan
Alın yazım illet oldu sarıldı hep boynuma
Yetim bıraktın bu kalbi sarmadın lan koynuna
Yetim bıraktın bu kalbi sarmadın lan koynuna

Sana verdiğim değeri gözlerinle göremedin
Kalbinle hissetmen yeterdi yeterki sev dedim
Umut verdin hayal kurdum ben sabırla bekledim
Elbet bir gün o sözlerin hesabını verirsin
Yarınlarım meçhul şimdi bambaşka bir haldeyim

Hoy hoy lımın lımın
Gerip lımın lımın
Bekeso lımın lımın
Bekeso haydi haydi  x2     

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top