Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

muzık4


Ozkan Ozcan - Hayati Tesbih Yapmisim

Posted: 06 Jan 2014 10:34 AM PST


Aşktan ölen tekrar ölmez diyorlar
Kırılan kalp tekrar sevmez diyorlar
O gitti bir daha gelmez diyorlar
Söylesene Söyle İnanayım mı?
Söylesene Söyle İnanayım mı?
Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Akan gözyaşımı kurut diyorlar
Coştu deli gönlüm durult diyorlar
Unut artık onu unut diyorlar
Söylesene Söyle İnanayım mı?
Söylesene Söyle İnanayım mı?

Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gönlüme dikili mezar taşına

Bekleme yazdırdım boşu boşuna
Sevmemiş diyorlar Allah aşkına
Söylesene Söyle İnanayım mı?
Söylesene Söyle İnanayım mı?
Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum

Huseyin Kagit - Deli Deli

Posted: 06 Jan 2014 09:55 AM PST


yakın durdum sana gör beni diye
sahip çıktım sana bil beni diye
ne luzumu vardı yanlış yapmaya
bir yemekle insan hiç doymaz canım
sen sevmeyi bilmiyorsun deli deli
ondan kaybediyorsun beni beni
bu filmin sonuysa belli belli
başrolde de sen oynarsan sonumuz hüsran
madem sevmiyorsun o bakışlar neydi
çektiğin mesajlar dümendenmiydi
ne luzumu vardı yanlış yapmanın
bir yemekle insan hiç doymaz canım

sen sevmeyi bilmiyorsun deli deli
ondan kaybediyorsun beni beni
bu filmin sonuysa belli belli
başrolde de sen oynarsan sonumuz hüsran
çayı corbayı değil kanımı içtin
en güzel çağlarımı tarumar ettin
ne luzumu vardı yanlış yapmanın
bir yemekle insan hiç doymaz canım
sen sevmeyi bilmiyorsun deli deli
ondan kaybediyorsun beni beni
bu filmin sonuysa belli belli
başrolde de sen oynarsan sonumuz hüsran

Huseyin Kagit - Kafam Bi Milyon

Posted: 06 Jan 2014 09:55 AM PST


İçmeden Bir Sarhoş ayyaş olmuşum…
Senin yokluğunda Kafam Bir Milyon
Ben Alkolik değil Aşka düşmüşüm..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
İçmeden Bir Sarhoş ayyaş olmuşum…
Senin yokluğunda Kafam Bir Milyon
Ben Maddeye değil Aşka düşmüşüm..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Sen Gittin ya Bir gün olsun gülmedim.
Senden başkasını asla sevmedim.
Ağzıma bir damla içki sürmedim.
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Sen Gittin ya Bir gün olsun gülmedim.
Senden başkasını asla sevmedim.
Ağzıma bir damla içki sürmedim.
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon

Huseyin Kagit - Cok Kotuymussun

Posted: 06 Jan 2014 09:54 AM PST


Çekilmez yapıyorsun benim hayatımı
Tanıyamamışım Seni Çok kötüymüşsün
Harcıyorsun Herşeyimi durmadan üzüyorsun.
Çözememişim Seni Çok Kötüymüşsün

Ne yazı Getirdin Bana Ne Çiçek Açtırdın
Anlayamamışım Seni,Çok Kötüymüşsün
Oysa Ben Tapardım Sana Sevgimden Gülerdim Sana
Hissedememişim Seni,Çok Kötüymüşsün

Ne Allahtan Korkuyorsun Ne Kuldan Utanıyorsun
Nasıl İnanmışım Sana Çok Kötüymüşsün.
Doymuyorsun Satmalara İtmelere Atmalara
Nasıl Sevmişim Seni,Çok Kötüymüşsün

Bekliyorum Yorulmalarını,Durmadını Durulmanı
Katlanamıyorum Sana, Çok Kötüymüşsün
Kıymetin Çok Büyüktü Bende Gözüme Perde İndi Perde
Düşürdün Beni Her Derde ,Çok Kötüymüşsün


[ ŞİİR ]

Soruyolar Bana Bu Sitem Niye
Sevdiklerim İçin Düştüm DeLiye
Boyun Eğermiydim Yoksa Kötüye
Canım Dediklerim Yerlere Attı
O yare Tapardım o yar de Sattı
Hüseyinim Hüseyinim Dostu Düşüne Dursun
Canım Dedikleri Sırtımdan Vursun
Ayağı Kırılsın Gözü Kör Olsun Demek İsterdimde
Bana Yakışmaz

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top