Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Zeus Kabadayı - Gitme 3


Resim yazısı ekle
Müzik Dinle
Zeus Kabadayı - Gitme 3


Zeus Kabadayı - Gitme 3
Gitme gülümsemem, gitme kadın, gitme hayat
Alda canimi kurtar ben ölürken sanane be
Benim için yasiyodun bi aralar senin için her sabah ben ölürken
Peki kimin için yada neyin için yasiyorum sen onla her gece sevisirken

Canim aciyo be tanrim elimde kaç sise sarap eskidi
Ben onun için evet onun için allahım herkesin elinde sıcak eskidim
Tam guluyorum derken çıkıyor be karsıma git diyemiyorum
Herkezin altına yatan bi kadının karsısına geçip kufur edemiyorum

Yuruyorum sessiz sokaklar bense bi lambanın altındayım
Evet üşüyorum çünkü sensizim ve bıraktıgın gibi yanındayım
Bikere gul bana o zaman ısınırım ben burnumda tutuyosun be kadın
Kokun heryeri sarmıs rüzgarın içinde nefes alamıyorum gitme karım

Yeter be yeter ne olur gitme gitme
Burda kal yanımda eger istersen sevme
Hani mutluyduk biz hani ikimiz vardı senle ben
Hani tektik biz evimiz vardı gozumu kapatıp açtım nerdeler

Nerdesin, gitme
Gitme 3
Nerdesin ulan nerde
Gitme
Gitme lan gitme be gitme be

Biliyorum sen beni bilmesende ben seni biliyorum hayatım
Peki gidiyosun sen geri donmesende ben bekliyorum bayadır
Hep uyanırım telefon çalarak sanki sen aradın uyandım
Ama çalar saatmiş aynı hikayeden uyanmaktan ben bunaldım

Tıpkı bi sigara gibisin içime çektikçe ölüyorum
Ama nerdedir diye soruyorum herkese cevap alamayınca gülüyorum
Alışkanlık degil zamanla unut delir
Kahkahalarca guluyorum herkeze napiyim elimde degil

Ben sana gitme desemde biliyorum gideceksin be canım
Ama sana ne kadar geri donme desemde biliysun gel diyorum be kadın
Özlem yetmiyor bu adam seni her gece özlerken
Bugun senin için ben bi şarkı yaptım pencere onunde beklerken

Üzülme derdi annem canım acırken nasıl yapıyım
Seninle hayal kurduk şimdi ben onları nasıl yasıyım
Son bi gulusu gormek benim ve senin için
Son bi sigara yakmak benim ve onun için

Gitme, Gitme 3
Nerdesin kadın, nerde


Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top