///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
Müzik Dinle

Şanışer Feat. Pit10 - Unutmadım 2009




ŞanıŞer verse= 

Tek Derdim Maddiyat Ve Para diil
o birisi Sadece.
şimdi bi Zar atim.
(Terk Edildim daha önce.)
Kaç Gelir, kaç gelir.
Aç kALdım Saadete.
Vakittende emin Deİlim
Bakamadım saatede.
ve yarıştım zamanLa.
YeniLdin ve yenildim Ve
Alıştım ZamanLa.
hiç Olmucak Bişi Oldu
Aslında İyide OLdu.
22 yıl sonra Tanıştım BabamLa

Ben NE Kadar Buyüsemde
Hayat reşit DiiL
FarKlı durum FarkLı Burda
BıraK EşitLİim
mutlulugu bekliyorum günLerdir hevesLE ama
Trafiğe TakıLmış OLmalı baya gecikti


Bedenimin heryerinde o sevmediğim acı
bu şehre değil aşım
Ne sen Ne sevgin be Sevgilim.
Şimdi evim KaranLık üstümde bi gri çatı
AntALyadan gittim Ben O şehre iyi bakın.


NakArat

Unut HerŞeyi güL bana noLUr
Bi Kerelik Olsada Olsana cagrem
ÖzLedim (ÖzLedim)
Masum yıLLarı ama yıLmadım.
Unut HerŞeyi güL bana noLUr
Bi kerelik Olsada Olsana cagrem
ÖzLedim ÖzLedim
O tebessümLeri Ben unutmadım.

Pit10 Verse=

karanlıkta fısıLda bırak duymasın onlar
istediğin gibi yani daraLdığında mırıLdan.
düşüncELer nota Hadi Durdur dünyayı
bugün KapıLmadan zamanın akımına

sevdiğim herkes uzak göremedim nerde
Oda beni düşünürMü böyLe geceLerde
GüzEL OLan herşey dönebilir Terse
bakabilen herkes görebilir bence

Benim OLmasın sahte hisLi dünya
İçte rehin KALpte gİzli KüsTah
Vicdanın Bak FeLekti düşman
KayıpLAr değiL kahpelikti hüsran

Bugün öyLe LEgoLardan güL bana
çünkü silik isimLer olur yarına tüm KaLa
(bu) SöneN umutLar gibi Yine Gün Batar
SiliüetLer sevgiyi gururuna süs Yapar.


NakArat

Unut HerŞeyi güL bana noLUr
Bi kerelik Olsada Olsana cagrem
ÖzLedim ÖzLedim
Masum yıLLarı ama yıLmadım.
Unut HerŞeyi güL bana noLUr
Bi Kerelik Olsada Olsana cagrem
ÖzLedim (ÖzLedim)
O tebessümLeri Ben unutmadım.


View the original article here

Tepkiler:

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top