Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Yusuf Güney - Ördü Kader Ağlarini - Dinle 2013

Yusuf Güney konserinde yeni albüm çalışması Ördü Kader Ağlarını ismli şarkısını seslendirdi.Yavuz Bingöl'ün de seslendirmiş olduğu türküyü seslendirdi.


Yusuf Güney - Ördü Kader Ağlarını Sözleri
Tutamadım ellerin yağmur olsun
Sevip de doyamadım
Öpemedim gül tenin baharın olsun
Sarıp da kanamadım

Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı al, bir canım var al senin olsun

Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı al, bir canım var al senin olsun

Tutamadım ellerin yağmur olsun
Sarıp da doyamadım
Öpemedim gül tenin baharın olsun
Sevip de kanamadım

Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı al, bir canım var al senin olsun

Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı al, bir canım var al senin olsun

Günü geçmiş sevdalarım var benim
Eskimeyen,yürek acıtan
Tam ortasındayım sevdanın
Sen ise hep uzağındasın kalbime açtığın büyük yaraların
Ne kadar uzaksan, o kadar yakınsındır sevdama
Ama, ama sen benim hep uzağımda
Al şimdi sana uzaklardan son veda
Hoşçakal güzel insan,
Hoşçakal... Bu sana son veda!

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top